TELEFONKÖER
Jag har fått ett splitter nytt o glänsande VISAkort. Jag måste anmäla detta till dom som jag spärrar det vid eventuell förlust. Det står på deras hemsida att man kan logga in o ändra själv. Dock har dom ändrat allt o jag kommer inte in med mitt gamla lösenord. Se där ja. Kul att man blivit informerad om detta. Jag bestämmer mig för att ringa istället. "Hej o välkommen till asjdlah (det står ett namn på fakturan o dom svarar ett annat) jag vet att jag slog rätt nummer. Vil du bla slå bla o vill du bla så slå bla. Jag vill bla o kopplas vidare. "Du är nu placerad i kö. Ditt nummer är 9" Sen går det snabbt från 9 till 1. Snart jag snart jag snart jag. Jag laddar o har all info framme fall i fall hon frågar mig om kundnummer o skostorlek o vad jag ska göra ikväll. "Du är nu nummer 0 i kön" yes! Kopplas vidare. Då händer det. Det känns som om jag o telefonköer inte är gjorda för varandra. Det tutar men ingen svarar. Då kopplas jag in i telefonkön IGEN! "Du är nu nummer 0 bla bla bla" Sen säger telefonrösten "Du är nu nummer 1 i kön" vad det någon som va viktigare än mig som bara lopade sig in via ett hemlig system där eller. Jag hoppar mellan 0 o 1 ett tag. Jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. Efter 20 minuter kommer jag fram till en människa. "Ja vi har haft lite strul med telefonkön" LITE!!! Inte lönt att ta en diskussion. Inte direkt så att hon är tekniker ansvarig o telefonisa samtidigt. "Du kanske skulle kunna meddela dom som har hand om telefonen att den är mycket skum" "Ska jag göra" Tack för hjälpen o vips hade jag fått en inloggningskod o kan nu uppge mitt VISAkort.
Kommentarer
Postat av: Christian
Du har då ingen vidare flyt när du ringer till kundtjänster :)
Ha en bra dag på city.
Trackback